DISINI BERMULANYA..

DISINI BERMULANYA..

Thursday, July 29, 2010

HARI DEMI HARI

hari demi hari aku masih lagu begini..
masih seorang pelajar jurusan komunikasi media,
masih belajar dan terus belajar..
masih mencari novelis yang sesuai untuk di temuduga
masih lagi memikirkan bila agaknya aku akan dapat pulang ke JB..
masih lagi hendak ke Melaka walau sudah tiada apa2 komitmen disana..
masih lagi anak kedua dari empat orang anak PAK ZAINAL N MAK SU...
masih lagi mencintai dia....
masih lagi suzy yang lama...
dan yang paling penting...!
AKU MASIH LAGI SINGLE menanti jejaka yang ku idamkan
datang ke pangkuanku menagih cinta dariku..
sapa yang ku idamkan??
aku masih lagi idamkan seorang jejaka yang amat memahamiku,
yang boleh membimbingku, yang juga TAHU BERMAIN GUITAR...
haha
kerana aku masih lagi SUKA MENYANYI..lalalalal :)

p/s: masih mencari dan menanti.... awwww...

No comments:

Post a Comment